Anbefaling for at reducere antal udbrud

Har ernæring en indflydelse på dine gentagne udbrud ?
Besvar
Kristian
Samaritan
Samaritan
Indlæg: 36
Tilmeldt: 26. jan 2008, 12:16

Anbefaling for at reducere antal udbrud

Indlæg af Kristian »

Efter jeg havde en galdesten fik jeg lavet en Organisk Syre Test (OAT) på et amerikansk laboratorie for at finde ud af om jeg havde nogle ubalancer.
Den viste at jeg havde tydelige problemer med mitochondrierne, enten som følge af en medfødt genfejl eller pga. giftstoffer. Nok mest sansynligt det sidste. Det kunne også forklarer hvorfor jeg har et lavt stofskifte og er lidt lav på hormoner.

Så jeg begyndte at tage tilskud af Essentielle Aminosyrer for at se om det gjorde nogen forskel.
I perioden op til dette havde jeg konstant udbrud. Og lige så snart jeg begyndte at tage amino syrer holdt det op. Det var en kæmpe opdagelse for mig.
I tilskuddet findes: leucin, valin, lysin, fenylalanin, tretonin, isoleucin, histidin, metionin, tryptofan. Jeg tager 15g om dagen.

Der er en anden herinde som fandt at Candida også havde en negativ effekt på sin herpes. Så der kan sikkert være flere årsager til at ens immunforsvar er i bund. Jeg kan varmt anbefale en OAT for den afdækker meget bredt om man har nogle problemer.
http://herpesinfo.dk/viewtopic.php?f=11&t=3485

Hvis du også prøver amino syrer eller OAT og har en brugbar effekt af det, så skriv lige her.

Besvar