Udbrud af mad ??

Har ernæring en indflydelse på dine gentagne udbrud ?
Besvar
Ukendt

Udbrud af mad ??

Indlæg af Ukendt »

Hej

Får nogle af jer udbrud, af noget I har spist dagen forinden?

Og et spørgsmål mere, Hvis man får udbrud og man har ingen medicin liggende, hvad kan man så smøre på?

Klaus

Re: Udbrud af mad ??

Indlæg af Klaus »

Det er et meget godt spørgsmål, om mad kan have en indflydelse. Der er flere der har en stærk mistanke om Peanuts og Chokolade.

Jeg har aldrig rigtigt været glad for at bruge de medicinske produkter. Synes bare der “murere” rundt i kroppen, og så kommer det igen ugen efter. Har godt erfaring med at bruge lidt alkohol. Ikke rent, men en svag opløsning på 20% eller så. Det kan du prøve. Brugt i mangel på alkohol engang noget skin-tonic fra matas, som jeg kunne se indehold alkohol. Det virkede også fint.

Ukendt

Re: Udbrud af mad ??

Indlæg af Ukendt »

Hejsa.

Også jeg har hørt om nødder og chokolades udbrudsfremmende virkning, men indtagelse af disse behageligheder, er tilsyneladende (og heldigvis) ikke det, der fremprovokerer udbrud for mit vedkommende - har haft herpes g siden januar. Der sker heller ikke noget ved, at jeg deler en flaske vin eller to med en ven en gang i mellem, men efter en solid druktur (hvilket jeg heldigvis er ved at være for gammel til at tage på ret ofte ;o) er jeg næsten sikker på et par smertefulde blærer dagen eller dagen efter dagen derpå.

Besvar