Herpes og kærlighed

Tal direkte med ligesindede mennesker
Besvar
Enisammebåd
Indlæg: 4
Tilmeldt: 3. dec 2011, 22:46

Herpes og kærlighed

Indlæg af Enisammebåd »

Som en pige, der stille og roligt nærmere sig de sidste par år i tyverne, oprettede jeg en profil på herpesdating for så at finde ud af at man skulle betale for en ordentlig profil og SÅ desperat er jeg altså ikke (endnu).... :D Alligevel vil jeg ligesom resten af den danske befolkning også gerne have en jeg kan kalde min, men tanken om først at skulle fortælle at jeg har fået herpes gør det hele liiiidt uoverskueligt.
Jeg kunne godt tænke mig at lære andre med herpes at kende og tænkte lidt om man kunne sætte noget igang, for på den måde at udvide sit netværk og hvem ved, måske finde ham man ikke kan leve uden :)

kama
Helgen
Helgen
Indlæg: 69
Tilmeldt: 29. feb 2012, 21:48

Re: Herpes og kærlighed

Indlæg af kama »

Synes det er et rigtig godt initiativ du har taget :) Er ganske vist stadig gift, men ved dog ikke hvor længe det det holder, da jeg ofte overvejer at forlade min mand. Så synes godt om initiativet.

Måske man skulle oprette en hjemmeside som det herpesdating du nævnte, men ikke kræve penge for at få oprettet en ordentlig profil.

Selv fik jeg konstateret en HSV-1 infektion i de nedre regioner, her i starten af året, hvilket var noget af en nedtur, og jeg kan kun være blevet smittet af min mand, da han er den eneste med forkølelsessår jeg har været sammen med på den måde. Men tror dog, jeg har haft infektionen i nogle år, men ikke tænkt over symptomerne som kløe og mindre sår/rifter, da jeg bare tog det for hudirritiation, og ingen af mine tidligere læger så noget ved underlivsundersøgelser.

Star
Bidrager
Bidrager
Indlæg: 12
Tilmeldt: 19. feb 2013, 14:30

Re: Herpes og kærlighed

Indlæg af Star »

ung pige på 25 melder sig i denne båd.

namil82
Indlæg: 6
Tilmeldt: 13. jul 2013, 13:41

Re: Herpes og kærlighed

Indlæg af namil82 »

Læste lige jeres indlæg.

Er der evt lavet en side på FB som man kan benytte og kan man evt have en åben gruppe hvor man kunne melde sig ind i en lukket hemmelig gruppe?

Lisa
Indlæg: 4
Tilmeldt: 27. jul 2013, 10:54

Slettet

Indlæg af Lisa »

.........
Senest rettet af Lisa 12. mar 2014, 16:19, rettet i alt 1 gang.

911Rescue
Indlæg: 4
Tilmeldt: 27. feb 2013, 14:08

Re: Herpes og kærlighed

Indlæg af 911Rescue »

Spændende initiativ Lisa ;)

Pillow1
Indlæg: 3
Tilmeldt: 21. jan 2015, 19:02

Re: Herpes og kærlighed

Indlæg af Pillow1 »

Læs mit indlæg

Mvh

Pillow1

Pillow1
Indlæg: 3
Tilmeldt: 21. jan 2015, 19:02

Re: Herpes og kærlighed

Indlæg af Pillow1 »

Jeg tænker om man kunne lave en dansk gratis herpes dating hjemmeside

Hvis nogen er gode til det med web
Skriv gerne

Besvar