En hammer i hovedet

Forum for søde mennersker med en sær hudlidelse på kærlighedsapparatet
Besvar
Sofie

En hammer i hovedet

Indlæg af Sofie »

Hej herinde,

Endelig fandt jeg et forum for det her jeg aldrig i min vildere fantasti troede jeg skulle rammes af.

Jeg blev i går diagnosticeret med Herpes genitalis efter en uge med feber, knaldende hovedpine, kvalme, ulidelige bensmerter og så de her små blæner som startede med én og nu er en lille klase, hvor nogle er springet og blevet til sår.
Jeg er igang med pillekur på 10 dage.

Jeg har været i forhold med min mand i 3 år og før det kommet fra et forhold på 10 og har forhinden haft småforhold hvor vi har dyrket sikker sex (kondom). Jeg fatter ikke hvor det kommer fra, og har også lagt det fra mig for kan ikke rigtig bruge det til noget. Men hold nu op... jeg er 33 år og det er kommet som et kæmpe chok for mig at have fået en kønssygdom og kan nærmest ikke se hvordan mit (sex)liv skal gå videre. Fuck.

Er det noget med at der er et forum/gruppe på fb man kan komme med i?

Vh Sofie

malou85
Guddommelig
Guddommelig
Indlæg: 116
Tilmeldt: 4. dec 2011, 10:51

Re: En hammer i hovedet

Indlæg af malou85 »

Hej Sofie

Det kan ligge dvale i kroppen længe! Har din mand ingen symptomer haft? Han kan også have det uden at vide det.

Er det type er eller to?

Mvh Malou

Sofie

Re: En hammer i hovedet

Indlæg af Sofie »

Hej Malou,

Det er type 2, altså forneden. Min mand har aldrig haft udbrud, så jeg ved simpelthen ikke hvor det kommer fra. Jeg kan læse og høre at man ligeså godt kan droppe detektivarbejdet fordi det kan være som helt ung at jeg er smittet.
Jeg kender ingen med Herpes genetalis, så føler mig ret alene med det. Jeg har mit andet udbrud nu, som har varet i 11 dage nu, har også fået en svampeinfektion oveni, som er virkelig generende, så det er lidt hårdt.

Kh Sofie

Besvar