Viden om hvad hjælper på mig

Forum for søde mennersker med en sær hudlidelse på kærlighedsapparatet
Besvar
Mand27

Viden om hvad hjælper på mig

Indlæg af Mand27 »

Hej til dig der læser det her.

Jeg har herpers virus 2 på 5-6 år nu.
Jeg har prøvet mange forskellige måde at dæmpe mit herpes på, (dog ikke alle måder).

Den mest effektive kur for mig er:
Vilde blåbær (meget vigtigt) ikke multebær.
Økologisk appelsinjuice gerne med frugt kød.
Sødmælk.
2 tabletter L-lysin 1000mg.

Disse fire ting blænder du sammen til en smoothie
Bare så du kan fylde en af dine glas. Drikkes med det samme. Gentag dette hverdag når du har virus udbrud til det hurtigt går væk. Derefter så forbyggende 2-3 gange om ugen.

Blåbær er fyldt med antioxidanter, som er dine venner i kampen mod hyppige herpesudbrud. Blåbær har såkaldt antivirale egenskaber som imod herpes virus 1 og 2.

Appelsin er den frugt der har mest c-vitamin. Derfor godt for immunforsvaret når det skal kæmpe med virussen.

Sødmælk har også lysin i sig.

L-lysin kender i alle vist godt.

Det hjælper for mig, rigtig meget😊
Jeg bruger creme med propolis. Der med til at lindre kløen og heler hurtigere med det.

Jeg har set der er en creme på nettet nu, som jeg ikke har prøvet endnu. Fra QURmedical, prøv eventuel dette.

Herpes er ikke noget man skamme sig over. For det er ikke din skyld. Når du på et tidspunkt finder ro i at du har herpes, så bliver det meget nemmere at omgåes mennesker sexuelt igen. De fleste mennesker har det, så de fleste vil forstå. Jeg syntes man burde snakke mere om det, så det ikke var et tabu.

Jeg tester videre, søger mere viden og vender tilbage :D

Besvar