Jeg opgiver snart kampen mod spam

Forum for søde mennersker med en sær hudlidelse på kærlighedsapparatet
Besvar
Arenze86
Guddommelig
Guddommelig
Indlæg: 135
Tilmeldt: 25. aug 2008, 21:17

Jeg opgiver snart kampen mod spam

Indlæg af Arenze86 »

Hej alle

Jeg må flere gange dagligt ind og fjerne spam indlæg og udelukke spam-brugerne. Jeg må indrømme at jeg snart giver op, da administrator stadig ikke har givet lyd fra sig. Der har tidligere været problemer med spam, som blev delvist blev løst med systemopdatering, og det er desværre ikke noget jeg selv kan gøre.
Jeg er redaktør sammen med 1 eller 2 andre, og vi er de eneste (udover admin.) som kan fjerne spam indlæg. Jeg er desværre bare den eneste der har været aktiv længe, så er temmelig meget alene om det.
Jeg bruger enormt meget af min tid på det, når der kommer så meget spam som nu, og det er desværre ikke noget jeg kan blive ved med.

Vi kan kun håbe på at administrator snart viser sig.

kama
Helgen
Helgen
Indlæg: 69
Tilmeldt: 29. feb 2012, 21:48

Re: Jeg opgiver snart kampen mod spam

Indlæg af kama »

Helt ok, forstår godt det kan være hårdt at være alene om det, især når man ikke har administrator rettigheder, og admin ikke er gået ind i kampen mod spam.

Opdagede ikke indlæggene vedr spam, pga. af, ja spam, der havde skubbet de relevante indlæg rigtig langt ned.
Krydser også fingre for, at admin snart kommer ind i kampen. Ellers en skam, for det er en super hjemmeside:o)

Arenze86
Guddommelig
Guddommelig
Indlæg: 135
Tilmeldt: 25. aug 2008, 21:17

Re: Jeg opgiver snart kampen mod spam

Indlæg af Arenze86 »

Så er admin på banen.

Han har måtte slette en del spam-brugere, og der kan være røget enkelte reelle brugere med - I må oprette jer igen.

Der bliver opdateret software osv., så nu må vi se om det hjælper på problemet.

malou85
Guddommelig
Guddommelig
Indlæg: 116
Tilmeldt: 4. dec 2011, 10:51

Re: Jeg opgiver snart kampen mod spam

Indlæg af malou85 »

Jeg melder mig i kampen :D

jeg skal forsøge at være her så tit som muligt, og hjælpe med at fjerne de dumme indlæg, så det forhåbentlig bliver mindsket en del :)

admin
Site Admin
Indlæg: 15
Tilmeldt: 24. jan 2008, 20:02

Re: Jeg opgiver snart kampen mod spam

Indlæg af admin »

En særlig tak til dig Arenze.

Efter opdateringer kom der stadig spam. Men fandt ud af at spammerne nu kan svare på dansk anti-spam spørgsmål som har reddet os ind til videre.
Så nu har jeg fået udstyret siden med mere komplekse spørgsmål. Vi ser hvordan det går.

kama
Helgen
Helgen
Indlæg: 69
Tilmeldt: 29. feb 2012, 21:48

Re: Jeg opgiver snart kampen mod spam

Indlæg af kama »

Hvor er det bare dejligt, at siden er blevet spamfri :D Tusind tak :)

Besvar