Sølvvand mod herpes 2

Forum for søde mennersker med en sær hudlidelse på kærlighedsapparatet
Besvar
J2810
Indlæg: 1
Tilmeldt: 1. feb 2018, 10:43

Sølvvand mod herpes 2

Indlæg af J2810 »

Hej alle

Jeg er helt ny i dette forum, hvor er det dejligt der findes et sted hvor man kan spørge andre i samme situation til råds
Jeg er af en alternativ behandler blevet anbefalet at tage sølvvand hver dag, for at holde mine udbrud væk. Sidst jeg tog det, havde jeg ingen udbrud i næsten et år, men stoppede så, og nu har jeg fået to udbrud lige efter hinanden (blot ét enkelt sår pr gang). Har I nogle erfaringer omkring sølvvand? Er meget i tvivl om jeg skal starte igen, da jeg synes man hører både godt og dårligt om det. Eller har I andre anbefalinger for at holde det væk?

Fanø

Re: Sølvvand mod herpes 2

Indlæg af Fanø »

Hej.

Jeg bruger Ionosil Kolloid Sølv på mit første herpes udbrud.

Jeg ved ikke om det mindsker udbruddet, da det jo som sagt er mit første - og jeg har været rigitg godt ramt både på udvendige og indvendige skamlæber. Jeg synes, at det har gjort vanvittigt ond og har kløet især når jeg kom i seng.

Jeg har lavet et kompres af en stor babyrondelle, som er badet i væsken og derefter lagt på områder der gjorde ondt og kløede. Jeg har ligget med det ca. 15 minutter. Det har hjulpet mig til at kunne falde i søvn.

Jeg har også drukket 1 til 2 spsk morgen og aften. Jeg kan mærke, at det har styrket mit imunforsvar generelt - specielt mine tarme, som aldrig rigtig før er blevet normale efter en kraftig pencillin behandling for borelia.

Men jeg tror, at man af de ting og råd der er herinde virker for nogen men ikke for andre. Så vi må desværre prøve os frem og finde den vej, der passer den enkelte.

Besvar